Thursday, December 21, 2006

Kenangan dinner di Oriental (29.11.2006)


KENANGAN TERINDAH DINNER Woi Batmen...td ali call phone dia dalam kesusahan....eh bakpo suara aku macam pompuan plak...

Aduh...Sayannnng!!!!!Nama saya Fezey.Org dumah panggil Mi.Saya ni minat giler ngan Bawang Putih Bawang Merah...Saya ni jenis kalut ckit...Tp saya ni peramah orang nye...Kalau ada ms jupo saya di koperasi...Opp bukan,saya ni dah pencen dah..

Nama saya Hamzan..tp org panggil saya Mat Jesh, tahu kenapa???sebab saya ni minat sangat dengan lagu Jesnita..Kalu nak pegi Bukit Bakar ke,Machang ke carilah saya ye...

Halo nama saya Farriz ,saya ni relak orng nye,Sir Ray kata muka saya ni mcm pelakon Siam...saya ni peminat no1 MU..Skrg saya dah berpunya tapi kalu berkenan kat saya no problem,boleh dibincang...hati belum tertutup...

Ehem..ehem..nama saya Mat Je.Saya ni pantang tengok org tino comel ckit,nak ngejast..Kawe ni dulu,kini dan selamanya memang beginilah perangai saya....paham2 lah..

Sempat lagi bergayut ngan gewe....

Hai nama saya Sufian, saya ni berdarah kacukan Melayu-Pakistan.Saya ni tertarik pada gadis jenis bara..sbb tu tak brp berkenan sorang tino pun dalam kelas kita..

Belum apa-apa din dah mengantuk...Ni mesti kuat study nih maklum nak lawan pointer ngan Kak Zu n Mas..

Azri demo agak-agak kawe ni smart ko...Ooi demo smart fariz, Sir Ray kata muka demo macam pelakon Siam...Kalu tak smart takkan Lia jatuh hati demo???Betul jugak Azri,nanti kawe blanjo demo piza..( sampai hr ni pun tak belanjo-belanjo jgk)

Kami ni dulu kumpulan samseng, tapi sekarang dah pencen dah sbb Ustz Mat Jusoh suruh kami bertaubat...

Jijo: Hai nama saya Jijo, saya ni masih solo, emm boleh berkenalan?
Fezey: Woi Jijo,aku report kat mama mu baru mu tahu!!!!
Jijo: Oloh mu ni Fezey tokleh tgk aku seneng la....

Banyaknyo lauk...ngaji malas,tapi pasal makan bukan main banyak lauk.Kita patut bersyukur tinggal di Malaysia..

Wah..wah..kuatnya makan Piey,tgklah dia tu Jijo makan pun ada hati nak jugak...Sabar piey sabar meragam perut tu baru tahu...


Hai..nama saya Hafizuddin.Saya ni pendiam sikit.Tapi pendiam-pendiam pun saya ni Pengerusi Program Khidmat Bakti..dan juga Tokoh Mat Rempit..kedua-dua jawatan itu saya dapat daripada Encik Tarmizi.Terima kasih Encik kerana percayakan saya..

Satu..dua...Ching....

Din..din..nasi mulut tu...

Pezey tengok la kat camera ni.Orang ambik gambar pun tak peduli...ni betul-betul lapar nih,tgk Fariz tu releks jah...Taklah kalut...Siap posing lagi...

Banyaknya makan, tengok la habis licin makanan....Psst tengok Piey sayu semacam jah tulah akibat makan tak beringat....

Mat Je kawe nak minta demo tolong kawe nih....Gapo dia nor???...Boleh bg tip2 nak pikat wanita,demo biso psl tu???....Oloh mudahnya,ingatkan gapo td,bereh nor kawe hok lain jah carry hok goni kawe A!!!

Lpas makan,kita gi main futsal pulak deh...

Yes..yes..Kawe berdua ingat lagi kata-kata Encik Sani iaitu V....for velocity

Mat Jesh: Jo jangan belago gelas kuat-kuat nanti pecah plak...
Jijo : Takpo Jesh,aku check dah sakni gelas ni buatan France bukan mari alik Siam

Ini adalah air siraaaaap special yang disuling khas secara berperingkat-peringkat,ia dicampur dengan 7 jenis buahan yang tak terdpat di Malaysia.....mungkin itu kata-kata mereka berdua.




Selamat Datang Geng2 Ska


WELCOME.....MY FRIEND..

Tujuan blog ini dibina adalah untuk mengukuhkan ukhuwah persahabatan diantara kita, mungkin selepas ini masing-masing membawa haluan masing-masing,ada yang masih belajar,ada pula yang bekerja,ada yang jadi Batmen,ada yang dah kahwin dam macam-macam lagilah. Sudah tentunya kita semua tidak lagi mudah untuk berjumpa diantara satu sama lain.Justeru itu blog ini http//ohmyska.blogspot.com adalah satu warkah kenangan abadi dan terindah, suka-duka bersama ketika berada di Politeknik Kota Bharu khasnya kepada geng2 SKA4A sesi Julai 06......

So enjoy..................


(Maaf seribu keampunan sekiranya ada pihak yang'terasa' dan tersinggung dengan blog ini sama ada dari segi tulisan, gambar,penyampaian atau apa-apa yang menyentuh perasaan.Apa yang dipaparkan di dalam blog ini adalah gurauan semata-mata)